有一次朋友約我食午飯,佢問我想食乜嘢嘅時候
我就講咗句「我好想食茶餐廳或者冰室」

結果我個朋友就諗都唔使諗就帶咗我來呢間係旺角嘅金華茶餐廳
鋪頭有兩間一間係左邊一間係右邊,左邊嘅一間比較新比較乾淨,右邊既一間比較殘舊但係有茶餐廳嘅別有風味。

我朋友同我講,一定要食呢一間嘅菠蘿油。
嘩,我對上一次食菠蘿油已經唔記得左幾多年之前喇
但係呢個菠蘿油真係冇令我失望

啱啱焗好一盤盤嘅菠蘿包熱辣辣,香氣撲鼻
Waiter 會將菠蘿包切開打橫一刀,然後將一塊牛油夾入去

當我放落口食既時候,真係會講
「嘩,我可唔可以食多個?」
麵包熱辣辣又軟熟,真係一個極度邪惡食物呀
真係難怪有咁多藝人會黎買,早前蔡依琳黎香港開演唱會都要助手幫佢買一個
真係可想而知呢個菠蘿油幾不得之了

undefined 
arrow
arrow

    CheChe's 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()