undefined 

搭飛機搭咗12個半鐘頭,終於到達倫敦Heathrow機場


聖誕節去倫敦 ,真係覺得好特別
係機場梳洗後搞掂晒所有野就開始出發
但係因為今日係聖誕節正日,所以所有交通工具都係冇開架。我唯一有嘅朋友就係.....Uber 

不過因為我一早係香港嘅時候已經知道倫敦嘅聖誕節正日係冇交通工
好彩已經有心理準備😂😂hahaha


由Heathrow機場搭Uber去我住嘅酒店,需要大約£33 ,其實計埋行李都唔算貴

而我今次住既地方,比較近郊區的,唔係咁近市區,價錢仲幾合理

COMFORT HOTEL HARROW酒店網址:
http://www.comforthotelharrow.co.uk


不過我覺得要感受唔同地方嘅文化,就係要同嗰度地方嘅居民更加親近,唔知你哋有冇呢個感受呢?
今次我住呢間酒店樓高有三層,至於有幾多間房我就唔知道
因為睇落都幾多房間,而我呢就係住喺3樓,今次同行呢有另外兩位朋友所以我哋一齊住左三人房。

而咁岩去個日有房已經預備左,所以就可以EARLY BIRD CHECK IN 好感動好感恩呀!

(間房對正住附近既居民,雖然係近郊區,但係治安都幾好)

undefined 

一放好行李就決定要去食野,但係因為CHRSTMAS正日無公共交通工具
但其實好多商店都同樣無開門
所以就逗留左係酒店到食早餐

undefined 
真係已經好感恩可以有咁豐富既野食:)









arrow
arrow

    CheChe's 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()